تقديم به عزيزترينم.....


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دلم نمی خواد بگم نظر یادت نره اگه وقتی داری این وبلاگ و میبینی اگه حتی یکی از این متنها برات قشنگ باشه خودت نظر میزاری لازم نیست قسم بدم. ببین غمگین، ببین دلتنگ دیدارم... ببین خوابم نمی آید، بیدارم... نگفتم تا کنون، اما کنون بشنو: تورا بیش از همه کس دوست میدارم

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختري از جنس باران... و آدرس gharar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 327
:: کل نظرات : 411

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 15
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 2571
:: بازدید سال : 4864
:: بازدید کلی : 69649

RSS

Powered By
loxblog.Com

رنگین کمان پاداش کسانی است که تا آخرین لحظه زیر باران میمانند

تقديم به عزيزترينم.....
یک شنبه 15 مرداد 1391 ساعت 23:0 | بازدید : 770 | نوشته ‌شده به دست دختر باراني | ( نظرات )

بي تو مهتاب شبي باز از ان كوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خيره به دنبال تو گشتم

شوق ديدار تو لبريز شد از جام وجودم

شدم ان عاشق ديوانه كه بودم

در نهان خانه ي جانم گل ياد تو درخشيد 

باغ صد خاطره خنديد

عطر صد خاطره پيچيد

يادم امد شبي باهم از ان كوچه گذشتيم

پرگشوديم و در ان خلوت دلخواسته گشتيم

ساعتي بر لب ان جوي نشستيم

تو همه راز جهان ريخته در چشم سياهت

من همه محو تماشاي نگاهت

اسمان صاف شب ارام

بخت خندان زمان رام

خوشه ها دست برآورده به مهتاب

شب و صحرا و گل و سنگ

همه دل داره و اواز شب آهنگ

يادم آمد تو به من گفتي((از اين عشق حذر كن))

لحظه اي چند بر اين اب نظر كن

آب و ايينه همه عشق گذران است

تو كه امروز نگاهت به نگاهي نگران است

باش فردا كه دلت با دگران اس

تا فراموش كني چندي از اين شهر سفر كن

با تو گفتم حذر از عشق ندانم

سفر از پيش تو هرگز نتوانم نتوانم

روز اول كه دل من به تمناي تو پر زد

چون كبوتر بر لب بام تو نشستم

تو به من سنگ زدي من نه رميدم نه گسستم

باز گفتم كه تو صيادي و من اهوي دشتم

تا به دام تو درافتم همه جا گشتم و گشتم

حذر از عشق ندانم

سفر از پيش تو هرگز نتوانم

اشكي از شاخه فرو ريخت

مرغ شب ناله تلخي زد و بگريست

اشك در چشم تو لرزيد

ماه به عشق تو خنديد

يادم امد كه دگر از تو جوابي نشنيدم

پاي در دامن انبوه كشيدم

نگسستم........نه رميدم

رفت در ظلمت هم آن شب و شب هاي دگر هم

نگرفتم دگر از عاشق آزرده خبر هم

نكني ديگر از آن كوچه گذر هم

بي تو اما،به چه حالي من از آن كوچه گذشتم




|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
زهره صادقی(مدیر گالری نقاشی نگارین) در تاریخ : 1391/5/16/1 - - گفته است :
آزاد شو از بند خویش
زنجیر را باور نکن
اکنون زمان زندگیست
تاخیر را باور نکن
حرف از هیاهو کم بزن
از آشتی ها دم بزن
از دشمنی پرهیز کن
شمشیر را باور نکن
خود را ضعیف و کم ندان
تنها در این عالم ندان
تو شاهکار خالقی
تحقیر را باور مکن
بر روی بوم زندگی
هر چه می خواهی بکش
زیبا و زشتش پای توست
تصویر را باور نکن
تصویر اگر زیبا نبود
نقاش خوبی نیستی
از نو دوباره رسم کن
تقدیر را باور نکن
خالق تو را شاد آفرید
آزاد آزاد آفرید
پرواز کن تا آرزو
زنجیر را باور نکن
سلام ممنونم از نگاه زیباتون....باز هم به ما سر بزنید....منتظرتان هستم....

<-CommentGAvator->
کاش یکم بارون بگیره در تاریخ : 1391/5/15/0 - - گفته است :
بازم سلام خوشحالم که موافقت کردی ...

من لینکت کردم دوس داشتی منم بلینک ...

راستی اسم وبت خیلی قشنگه ...

اگه دوست داشتی برو به این ادرس ها یه قالب قشنگ برا وبت انتخاب کن ... اگه عوض کردی دوس داشتی خبرم کن...
www.sibtheme.com
avazak.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: